.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آ . الف بازداشت شد

با منصوب شدن نزديکان جريان انحرافي در سازماني که مسؤوليت حفظ تاريخ ايران را بر عهده دارد و واگذاري پست هاي حساس به افرادي که داراي صلاحيت هاي اوليه نيز نبودند خسارتهاي جبران ناپذيري بر ميراث فرهنگي وارد شده است.
نداي انقلاب گزارش داد: در خصوص خارج کردن برخي از اقلام قديمي و تاريخي کشور توسط جريان انحرافي، سر نخ ها به خانم (آ.آلف) رسيده و نامبرده دستگير شده و اعترافاتي نيز در اين زمينه داشته است.
وي گفته است بخش قابل توجهي از ميراث فرهنگي کشور به صورت پنهان به خارج از کشور ارسال شده، برخي از اين اقلام به عنوان امانت، برخي به صورت قاچاق و برخي به صورت رسمي از کشور خارج شده است.
نامبرده بنا بر اظهارات برخي نزديکان ليدر جريان انحرافي، به علت مسلط بودن به زبان انگليسي معلم خصوصي يکي از چهره هاي برجسته جريان انحراف بوده است.
در همين خصوص يکي از اتهامات جدي در خصوص اين جريان و افراد دستگير شده نيز قاچاق اشياء عتيقه از کشور و به فروش رساندن آنها در خارج از کشور است که توسط نهادهاي امنيتي در حال پيگيري مي باشد.
نامبرده از نزديکان اين جريان که مدتي نيز در يکي از پستهاي مهم سازمان مورد نظر مشغول کار بوده است با ارتباط گيري با برخي از قاچاقچيان بين المللي و داخلي از جمله «دادود.ر» و «رضا .ع» سعي در فروش اشياء عتيقه ميراث فرهنگي را داشته است.
اين باند که بسيار مدعي تاريخ و مکتب ايران مي باشد و حتي منشور جعلي کوروش را مدتي به تهران آوردند و با برگشت آن مقدار زيادي عتيقه جات را از کشور خارج کردند بنابر اظهارات شان از سه طريق، پروتکل هاي تبادلي ناقص و غير شفاف ،پروتکل هاي امانت اشياء عتيقه پر ابهام و قاجاق پنهاني اشياء اقدام به خروج عتيقه جات از کشور نموده اند. بجاست نهادهاي امنيتي که اين روزها بشدت مشغول بررسي پرونده اختلاس سه هزار ميلياردتوماني عناصر وابسته به جريان انحراف هستند با توجه به اين سخن مهم رئيس جمهور مبني بر "برخورد متخلف در هر لباسي" بررسي ويژه اي نيز روي پرونده خروج عتيقه از کشور داشته باشند تا خداي ناکرده اين ميراث کهن ملت با تمدن ايران همچون ۳۰۰۰ ميليارد تومان به باد فنا نرود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 شهريور 1390
خوبه که این موارد در انتخابات ریاست جمهوری توسط افراد با بصیرت به عنوان افتخارات پاک ترین دولت تاریخ ایران یاد می شد!!!!!!!!!!!!!!1
نا شناس 26 شهريور 1390
از شمال نیوز در خواست دارم مشخصات جریان فتنه, جریان انحرافی, اصلاح طلب, اصول گرا, جریان حاکم, جریان قوی, جریان آب و سایر ابهامات از جمله ( ن.ب)(دال.ذال)(عین. کاف) و سایر مجهولات را در معادله قرار دهد تا بتوان آنها را محاسبه کرد. انتقال عتیقه از دزدی 3000 میلیارد تومانی که بیشتر نیست اسم بگین تا با دزدان آشنا بشیم.
نا شناس 26 شهريور 1390
نام وی خانم آزاده اردکانی معلم خصوصی در رشته زبان و رییس موزه وفرهنگ ایران است
نا شناس 26 شهريور 1390
واقعاً اي كاش ميشد فهميد ناپاكترين ها چند تا از اين 3000 ميليارد ها بُرده و خورده باشند
نا شناس 26 شهريور 1390
من از اين فهم زيانها ديدم-----------اي خدا كاش نمي فهميدم
بعد از آنهمه حرف و حديث در مورد انتخابات دوره دوم رياست جمهوري، و انتخاب آقاي مشايي بعنوان معاون و نامه حضرت آقا و ... از همه اينها نتيجه مي گيريم كه :
خشت اول چون نهد معمار كج-------------تا ثريا مي رود ديوار كج
bnk 26 شهريور 1390
طرح بصیرت براتون بزاریم.واقعا شرم نمیکنید
--- 26 شهريور 1390
از کلوپ بابصیرتها چه خبر؟؟؟آقای رسایی بصیر و وکیل الدوله چرا ساکتید... نکنه شما هم.....؟؟؟؟؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.104 seconds.